آموزش زبان انگليسي
.:: Your Adversing Here ::.
 

یادگیری آسان و سریع زبان انگلیسی

 

آموزش زبان انگلیسی

در این پست به معرفی لینک هایی برای آموزش گرامر،واژگان انگلیسی،تقویت مهارت مکالمه،اصطلاحات روزمره انگلیسی،آموزش های تصویری انگلیسی،آهنگ های به روز انگلیسی همراه با متن را برای شما آماده کرده ایم امید است که مفید واقع شود

یادگیری گرامر انگلیسی:

at the end و in the end

یادگیری و استفاده از افعال دو کلمه ای

Infinitive & Gerund

پسوندها و پیشوندها در زبان انگلیسی

نحوه استفاده از ساختارused to

How to use Have got & have

مقایسه since and for

افزایش دامنه لغات انگلیسی:

همه چیز درباره کتاب 504 واژه

مشاغل در انگلیسی

یادگیری تصویری کلمات و اصطلاحات سری اول

پسوندها و پیشوندها در زبان انگلیسی

چگونگی تقویت و افزایش دامنه لغات انگلیسی

Autobiography و Biography

تقویت مهارت ترجمه انگلیسی:

چگونه یک مترجم خوب شویم؟

اشتباهات رایج انگلیسی:

معرفی آزمون های بین المللی زبان:

همه چیز درباره آزمون ایلتس

تقویت مهارت شنیداری انگلیسی:

چگونه مهارت شنیداری خود را تقویت کنیم

متن های دوزبانه خواندنی:

حقایقی درباره شیرینی جات-The Truth about sweets

آهنگ های انگلیسی با متن:

دانلود آهنگ جدید و متن ترانه بسیار زیبای R.J. و Pitbull به نام +Live 4 Die 4

Best songs #1

Best songs #2

دانلود ورژن جدید آهنگ فوق العاده زیبای INNA به نام Oare

نکاتی درباره یادگیری زبان انگلیسی:

چگونه در يادگيري زبان انگليسي موفق باشيم؟

چگونه انگلیسی صحبت کنیم؟

American English vs British English

معرفی کتاب و نرم افزار آموزش زبان:

همه چیز درباره کتاب 504 واژه

اصطلاحات و مکالمات روزمره انگلیسی:

معذرت خواهی کردن در انگلیسی

احوالپرسی در انگلیسی

اصطلاحات انگلیسی مربوط به آدم ها و ویژگی هایشان

یادگیری تصویری کلمات و اصطلاحات سری اول

اصطلاحات و مکالمات انگلیسی مربوط به کلاس درس- شماره یک

اصطلاحات و مکالمات انگلیسی مربوط به کلاس درس- شماره دو

تقویت مهارت خواندن و درک متون:

تقویت مهارت خواندن برای کنکور

تقویت مهارت مکالمه انگلیسی:

چگونه انگلیسی صحبت کنیم؟

راه هایی برای تقویت مهارت مکالمه

چگونگی شروع و ادامه دادن مکالمات انگلیسی

 

 

دانلود مجموعه آموزش زبان انگلیسی VOA Special English

 

در پست امروز وب سایت میهن دانلود باز هم شاهد یکی دیگر از مجموعه های فوق العاده آموزش زبان انگلیسی هستید. مجموعه VOA Special English روان ترین و ساده ترین مجموعه آموزش زبان انگلیسی می باشد که با استفاده از اخبار زبان انگلیسی را به زبان آموزان آموزش می دهد. در واقع این مجموعه شامل اخبار های شبکه معروف VOA که مخفف Voice of America یا همان صدای امریکا می باشد، که تنها شبکه ای است که گوینده گان آن خبر ها را به گونه ای بیان می کنند که قابل فهم و درک عموم مردم باشد. به زبان ساده تر این شبکه از زمان تاسیس خود یعنی 19 اکتبر 1959 تنها به صورت آزمایشی شروع به کار کرد و تنها هدف آن برقراری ارتباطی شفاف و ساده با مردم بود و قصد داشت که به جهانیان بفهماند زبان انگلیسی یک زبان بومی و محدود به چند کشور نیست بلکه همه می توانند از آن استفاده کنند این هدف سبب شد که امروز شبکه VOA به معروف ترین شبکه های خبری در سراسر جهان تبدیل شود. اما استفاده این مجموعه آموزشی دارای 3 مزیت بسیار عالی است. مزیت اول: شبکه VOA تنها شبکه ای است که گوینده گان آن از 1500 کلمه رایج و پر کاربرد زبان انگلیسی در هنگام بیان جملات خبری خود در موضوعات مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، بهداشتی، ورزشی، اکتشافات، رویداد های جهان و ... استفاده می کنند که این خود موجب آشنایی آسانتر افراد با کلمات رایج زبان انگلیسی می شود. مزیت: دوم مربوط به ارائه جملات ساده است به طوری که در آنها به هیچ عنوان از اصطلاحات پیچیده و مشکل زبان انگلیسی استفاده نشده است و زبان آموزان در هنگام صحبت کردن بتواند با بیان نمودن جمله مورد نظر مقصود خود را به راحتی بیان کنند. همچنین مزیت سوم: مربوط به سرعت آهسته خواندن خبرها می باشد همانطور که میدانید اکثر گوینده گان خبری بسیار سریع خبرها را می خوانند که گاهآ این موضوع خود باعث درک نادرست افرد از کلمات و جملات می شود که این موضوع در گوینده گان شبکه VOA کاملآ بر عکس است در واقع گوینده گان این شبکه به صورت آهسته و کاملآ روان و با سرعت استاندارد شروع به خواندن خبر ها می کنند تا جملات برای زبان آموزان و افراد با سطح دانش مختلف از زبان انگلیسی قابل فهم باشد. علاوه بر این همراه با فایل های صوتی خبر ها، کتاب های الکترونیکی مربوط به آنها نیز قرار داده شده تا زبان آموزان به راحتی بتوانند با شکل صحیح کلمات و جملات آشنا شوند و همچنین در صورتی که متوجه مفهوم کلمه ای نشدند با دیدن آن کلمه درک دقیق و بهتری از آن داشته باشند.

دانلود مجموعه آموزش زبان انگلیسی VOA Special English

 

.:: دانلود در ادامه مطلب ::.

 

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مسلم حسین زاده
  • تاریخ: شنبه 2 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود مجموعه آموزش گرامر زبان انگليسي Cambridge Grammar of English

     

    در پست امروز وب سايت ميهن دانلود باز هم يک مجموعه فوق العاده آموزش زبان انگليسي را برايتان آماده کرده ايم. مجموعه Cambridge Grammar of English به شما در يادگيري گرامر زبان انگليسي کمک بسيار زيادي مي کند. اين مجموعه که معروف به آموزش گرامر زبان انگليسي به روش دانشگاه کمبريچ است در حقيقت يک نرم افزار چند رسانه اي است که در آن گرامر زبان انگليسي همراه با نکات و ساير موضوعات گرامري به زبان آموزان آموزش داده مي شود. اين برنامه شامل سه پخش اصلي Chapters, A-Zs و Glossary مي باشد که هر بخش خود شامل زير مجموعه هاي بسيار زيادي است که در آنها نکات مربوط به گرامر زبان انگليسي قرار گرفته است. در اين نرم افزار توضيحاتي براي هر موضوع در نظر گرفته شده که ميتوان با کليک بر روي آیکون بلند گويي که کنار هر مطلب قرار گرفته شده، به توضيحات آن گوش کرد که اینکار علاوه بر يادگيري بهتر، شما را با لهجه و نوع تلفظ جملات نيز آشنا میکند. از ديگر ويژگي هاي اين نرم افزار ميتوان به جستجو در ميان مطالب و موضوعات و همچنين داشتن قسمت تمرين و سوالات اشاره نمود. اين مجموعه آموزش گرامر زبان انگليسي تا به حال در هيچ کدام از سايت هاي ايراني و حتي سايت هاي خارجي ارائه نشده و وب سايت ميهن دانلود باز هم براي اولين بار مفتخر است اين مجموعه طلايي را به صورت کاملآ رايگان ويژه علاقه مندان به آموزش زبان انگليسي قرار دهد.
    جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...

     

     

    .: ادامه مطلب :.

    ُEXTRA

     

     

    در پست امروز وب سايت ميهن دانلود باز هم يکي ديگر از مجموعه هاي فوق العاده آموزش زبان انگليسي را برايتان آماده کرده ايم. مجموعه اي را که اينبار برايتان آماده کرده ايم بر خلاف گذشته نه يک نرم افزار آموزش زبان انگليسي است و نه يک فيلم آموزش زبان بلکه يک سريال آموزش زبان انگليلسي مي باشد. سريال Extra English يکي پر طرفدارترين مجموعه هايي است که تا به حال براي آموزش زبان انگليسي ساخته شده است. داستان اين سريال در رابطه با شخصي به نام هکتور است که از آرژانتين به انگلستان سفر کرده و با زبان انگليسي آشنايي ندارد. هکتور در طول اين مجموعه با بوجود آمدن حوادث بسيار جالبي که برايش اتفاق مي افتد زبان انگليسي را فرا مي گيرد و پس از آنبه راحتي ميتواند انگليسي صحبت کند. سبک اين سريال طنز بوده و بازيگران آن براي اينکه بتوانند به صورت غير مستقيم به بيبنده زبان انگليسي را نيز آموزش دهند ديالوگ هاي خود را به صورت شمرده و با تلفظ کاملآ صحيح و فابل فهم بيان مي کنند. شما با مشاهده اين سريال مي توانيد مهارت خود را در زمينه هاي Reading, Lessening و حتي Grammar نيز افزايش دهيد و به آساني انگليسي صحبت کنيد. تا به حال هيچ سايتي اعم از فروشگاهي و دانلود اين مجموعه را به صورت کامل قرار نداده و سايت ميهن دانلود با افتخار اعلام مي کند که براي اولين بار در ميان سايت هاي ايراني و حتي سايت هاي خارجي اين مجموعه را به صورت کامل و رايگان براي دانلود شما عزيران قرار داده است.

     

     

    .::دانلود در ادامه::.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مسلم حسین زاده
  • تاریخ: شنبه 19 شهريور 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    englishcamp

    مسلم حسین زاده

    englishcamp

    http://englishcamp.loxblog.com

    آموزش زبان انگليسي

    یادگیری آسان و سریع زبان انگلیسی

    آموزش زبان انگليسي

    گروه انگلیش کمپ با هدف ایجاد محیطی آموزشی در سال 89 به تاسیس این وبلاگ پرداخت اما رفته رفته به علت فزونی کاربران وبسایت انگلیش کمپ با امکاناتی متنوع در شهریور 91 افتتاح گردیده این وبسایت مجهز به اخرین نرم افزار های تحت وب برای مدیریت کلاس های آنلاین و اساتیدی مجرب که دست در دست هم برای ایجاد محیطی آموزش جهت یادگیری زبان تلاش نموده اند www.englishcamp.ir زکات علم آموختن آن به دیگران است امام صاق (ع)

    آموزش زبان انگليسي